Saturday, July 26, 2008

What IF?

WHAT IF MAY NAGSABI SAYO NITO:

01. ang arte mo!
• mas arte ka!

02. mas matalino naman ako sayo?
• mas charming man sab ko... padaghanay na lng ug na uyab? hehehe.

03. crush ako ng crush mo?
• imo na lng na ako crush. unsay labot nko?

04. ang bobo mo pala sa math!
• cge lng bright man amo silingan. xa ra man tig himo ako assignments.

05. bilisan mo naman!
• lets take it slow. anywhere you wanna go. baby for you, i'll lay it all on the line. You ought to know girl I ain't got nowhere to go. i'll give it to you, only to you. we gotta take it real slow.

06. ang sungit mo!
• charming man fud. bleh! bleh! bleh!

07. gusto mo ng away?
• lets make love... not war. peace!

08. takot ka ata sakin eh?
• matagal na akong takot sau!

09. mas mahal niya ko!
• wla nay barato karon. mahal naman gani NFA.

10. ang bababa naman ng mga grades mo
• unsaon man sab ang sobrang grado? mapakaon ba na sa iro?

11. ang pangit mo!
• kung panget ko unsa na lng kaha ka?

12. late ka na naman!
• better late than never. hehe.

13. di kita namiss...
• harsh man kaau ka oink.

14. ang boring mong kausap
• its bcoz i dont like your company.

15. ang tamad mo!
• aanhin pa ang katulong? joke leng!

16. bingi ka ba?
• im blind, not deaf.

17. mas talented ako sayo!
• its bcoz wla pa nimo nakita ako pnakatago-tago nga talent. *grins*

18. ambisyoso!
• nya gwapo ka? tisoy ka? datu ka? naa kay bolitas? hehe

19. duwag!
• a person who runs from a fight gets to live to fight another day. hahaha! kasabot ka ato?

20. break na tayo
• your loss, not mine. tagem!

WHAT IF SINABI SAYO TOH NG CRUSH MO:
01. crush kita.
• pagsure oink!

02. hindi kita mahal.
• mas hindi kita mahal. ambisyosa!

03. mahal na kita.
• bukas na lng kita mamahalin... hehehe.

04. pakopya naman ng assignment.
• sureness, basta libreha ko ug kaon unya.

05. crush ko un friend mo.
• crush ko rin un friend ko hahaha.

06. pwedeng patabi sa upuan?
• nka crush ka nako no? aminin?!

07. pwede mo ba akong isayaw?
• slow dance lng ha aron sweet.

08. feeling ko may gusto ka sakin.
• did u mean baga kag nawong? hahaha.

09. ang cute mong mag-smile.
• smile pa lng na, w8 til u get to know me better. bwahahaha!

No comments: