Thursday, December 16, 2010

Katawa Sab!

TEACHER: magpaclass picture ta para inig dako ninyo mkaingon mo,

"wow si dodong police na."
"wow si inday nurse na."
"wow si tomas doctor na."

JUAN: "wow si ma'am patay na."

TEACHER: Lingkod animal! Ayaw ug apil ha!

-----------------------------------------------------------------------

BOY: Miss, pwede ko bang IPASOK and aking pag-ibig sa BUTAS ng iyong PAGMAMAHAL?
GIRL: Sobra ka namang manligaw, SALITA pa lng NAKAKABUNTIS ka na nang damdamin.

-----------------------------------------------------------------------

The cat fell into the water, then the rooster laughed.

Morel Lesson: a wet pussy makes a cock happy. ^^,

-----------------------------------------------------------------------

Sa usa ka BUNYAG;

PARI: unsay ngalan sa baby?
AMAHAN: SURF padre.
PARI: d pwede kay ngalan na sa sabon.
AMAHAN: ang ako lagi misis kay PERLA man ang ngalan. unya ako ngalan kay ARIEL man.
PARI: aw, hala unsa man atong ibendeta ani DOWNY o ZONROX?

------------------------------------------------------------------------

PEDRO in war with MILF

PEDRO: surender na mo!
MILF: mo surender lng mi kung ma-spell nimo ang ceasefire!
PEDRO: padayon ang gyera! dugmokon silang tanan. padalhan mo nku ug chrysanthemum sa inyong lubong!
MILF: spell chrysanthemum?
PEDRO: pakyu! ingon ko rose, bungol! patay kung patay wla lay spellingay!

No comments: