Wednesday, December 1, 2010

UTANG

nangutang ang akong kaila na si juan ug karne sa among silingan. among gisugba ang karne ug gi adobo ang uban. pipila ka adlaw ni agi gibayaran ni juan ang iyang utang. mi-labay ang mga adlaw nangutang usab si juan ug karne. sige na sya ug utang apan ginabayaran man sab nya. ni abot ang panahon nga sige gihapon sya ug utang pero wala na sya gabayad sa iyang utang mao ning dako kini. sige na ug singil ang giutangan nya apan wala man siyay ikabayad. usa ka adlaw wla na magpakita si juan. ang nahitabo, ako na nuon pabayaron sa iyang utang kay ni apil man daw ko ug kaon nya sa among balay man daw gihatod ang karne.

lesson: ayaw mo ug kaon kung inutang ra kay basin dili makabayad ang nangutang, kamo pa unya singilon sa nagpautang.

serious note: why would i pay something na dili man ako nag utang? in the first place wla man ko ni ingon na pautangon ninyo sya. secondly, just because ni apil ko ug kaon sa karne and dri sa balay giluto doesn't mean kung dili mo mabayaran ako na mo bayad.

No comments: